لوگو تریدرپلاس وبلاگ تریدرپلاس

اخبار ، آموزش و مطالب رایگان تریدرپلاس

پنل کاربری سیگنال دهندگان (سیگنالر) | تریدرپلاس

پنل کاربری سیگنال دهندگان (سیگنالر) | تریدرپلاس


0 نظر آموزش سامانه تریدرپلاس 1402/06/24 23:04

سلام

امروز میخواهیم با شما در مورد ارسال سیگنال به کانال ها و مشکلاتی که سیگنال ارائه میدن و راه حلی خوبی که مجموعه تریدرپلاس برای این مورد گرفته رو میخواهیم بررسی کنیم.

یکی از مشکلاتی که وجود داره بررسی دقیقه به دقیقه و پشت چارت بودن برای اینکه ایا سیگنالی که سیگنال دهنده یا سیگنالر برای کانال ارسال کرده به تارگت خورده ، استاپ شده یا ... رو رفع مشکل کنیم.

منی که سیگنال ارائه می کنم مشکلاتی دارم که نمیتونم هی پشت چارت باشم و برای همین میام از تریدرپلاس برای ارسال سیگنال استفاده میکنم و این سامانه میاد و هر دقیقه بررسی میکنه که ایا ارز مورد نظر من به تارگت خورده ، استاپ شده یا ... و در کانال (با رپلی همون سیگنال) میاد و در کانال منتشر میکنه تا کاربران متوجه بشن که آیا سیگنال ارسال شده یا نه.

پنل کاربری اسونی داره و همچنین مدیران ارائه سیگنال میتونن سیگنال شون رو توی سایت هم نشون بدن که عملکرد کاربران رو بهتر میکنه.

همچنین امکان کپی ترید برای کاربرانی که میخوان به صورت مستقیم سیگنال به حساب کاربری شون ارسال بشه استفاده کنن که به صورت اتوماتیک و دستی این امکان فراهم می باشد.

همچنین ابزار عضویت های vip نیز برای مدیران و سیگنال دهندگان میسر می باشد که نیازی نیست مدیران به صورت 24 ساعته خرید و فعال سازی و دعوت کاربران رو دستی انجام بدن و ربات با تعرفه هایی که مدیریت تعیین میکنه میتونه ربات پس از دریافت هزینه به صورت ریالی یا رمزارزی که مستقیم به مدیر کانال ارسال میشه (در چند دقیقه) کاربر رو به گروه یا کانال خصوصی دعوت میکنه و لینک یکبار مصرف میده و در صورتی که یک روز به اعتبار کاربر مونده باشه یک اعلان / پیام به کاربر ارسال میشه که عضویت خودش رو تمدید کنه.

این امکانات رو میتونی از پشتیبانی آنلاین درخواست بدین که برای کسایی نه درخواست میدن فعال سازی بشه.

همچنین ابزارهای دیگه ای مانند ارسال اتوماتیک سیگنال از تریدینگ ویو به کانال نیز در دسترس کاربران و مدیران کانال ها می باشد.

با احترام ، مدیریت مجموعه تریدرپلاس.

دیدگاه ها پس از بررسی و تایید کارشناسان قابل مشاهده می باشد.
دیدگاه شما

© تمامی حقوق برای تریدرپلاس محفوظ بوده و مطالب و آموزش های رایگان با ذکر منبع اصلی یا لینک به صفحه تریدرپلاس بلامانع می باشد.